Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Stina - 6 februari 2010 20:20

Jag vet inte om jag älskar eller hatar människor. dem är så underbara <3.
Två fina moments som gjort min helg:


Hemma hos en vän
"Kolla vad fint mitt rum är förresten. Jag har städat!"
"Åh va fint, rent.  Men vart är alla grejer?" (hyllor etc är tomma)
"De ligger där (pekar på några högar på hallgolvet) och där (pekar på högar i ett annat rum)".
"Aa okej :) Har du gjort det idag?"
vännen tittar oförstående på mig och säger
"va..? Ne. Det här har tagit mig två veckor"

Jag svarar skeptiskt
"Vadå. gå igenom dina saker i bokylla/skrivbord, lägga dem i högar och damma?"
"japp"


Fick mig att tänka på hur otroligt oeffektiva vi är, vi gör ingenting men alla är skitstressade.

Alla mår dåligt, även dem som ingenting gör.


gud förlåt, jag hann inte göra det, jag satt på arslet alldeles för många timmar.


Jag tänker att man borde göra saker och sitter kvar.


kanske ska skriva en lista. Jag har en hel pärm med listor över saker jag ville göra men aldrig gjorde.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards