Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Bloggförsök 511

Av Stina - 17 januari 2010 21:59


-Man kanske skulle blogga lite, för det är ju ändå söndag och jag uträttar ändå inget vettigt.

jag har någon konstig föreställning om att jag kommer att bli jättebra på att blogga bara för att jag bytt bloggportal.

För det är ju verkligen det det hänger på...


Sitter i kylan (som inte är så hemsk jämfört med hur det har varit (men ändå). längtar efter sommaren och slösurfar på bloggar.

Då kom jag på att jag kunde ju blogga lite själv också :)

Om andra lyckas borde jag nog klara mig, trots att jag redan misslyckats ca fem gånger...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 23 februari 2010 02:19

Jag vill vara starkare än svag. Man kan vara stark i sin svaghet. Men jag är bara trött.   Hon tänker tankar som inte riktigt vill utveckla sig, Dem stannat vid . Hon avskyr när hon inte kan tänka.Hon har flera timmar gammalt kaffe brevid sig...

Av Stina - 6 februari 2010 20:20

Jag vet inte om jag älskar eller hatar människor. dem är så underbara <3. Två fina moments som gjort min helg: Hemma hos en vän"Kolla vad fint mitt rum är förresten. Jag har städat!""Åh va fint, rent.  Men vart är alla grejer?" (hyllor etc är...

Av Stina - 4 februari 2010 15:36

Har lyckats med att bli mega förkyld på bara en dag, inte roligt. har verkligen inte tid att ligga hemma och vara sjuk från skola eller jobb. Ingen lust heller för den delen. Ja, jag tycker synd om mig själv. Men när man är sjuk får man  ju unna si...

Av Stina - 3 februari 2010 02:00

Det är något mellan mig och lösenord. Jag är fulltövertygad om att de finns för att göra livet surare för mig (nej nej det har inte alls något med säkerhet att göra)Har försökt räkna ut hur många lösenord man har till olika grejer, kom fram till att ...

Av Stina - 2 februari 2010 14:25

Dagens händelseBörjde dagen med att sjunga för ville som fyller fem år idag! Han fick massa lego och playdo lera som man gör hamburgare av. Han blev ändå gladast för en skitäcklig ballong i form av en groda (tänk shrek).   Dagens slöseri med tidS...

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards