Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Resefeber

Av Stina - 17 januari 2010 22:11

Jullovet tog slut för en vecka sen, och jag har ett starkt behov av semester..
Det var visserligen bara en månad sen jag och sofia gjorde en ganska spontan resa till Berlin över en helg.

Men jag läste en artikel i söndag som handlade just om Berlin och blandannat nämndes den skitfräna klubben Berghain som vi var på och då blev jag sugen på att åka tillbaka, eller nån annanstans, eller bara aa inte här!



Jag vill packa min nya fina kabinväska som jag fick i julklapp och säga Hej Berlin, London, Paris, Dublin!
När ska man ha tid att se världen?

För att få pengar måste man jobba, men när man har jobb kan man ju inte ta ledigt och göra det.

livet är förvirrande, eller nja min vilja om hur livet ska vara stämmer inte riktigt överens med hur det fungerar i verkligheten.


Jag läser alltid resereklam och låtsas att jag faktiskt kan åka till turkiet två veckor för 5000 kr IMORGON!

Men det kan jag ju inte. Får nöja mig med närochfjärran...


Lite bilder från Berlin :)



Berghain stämpel                   Sofia Skrattar              Tysk informationstavla

                                 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 23 februari 2010 02:19

Jag vill vara starkare än svag. Man kan vara stark i sin svaghet. Men jag är bara trött.   Hon tänker tankar som inte riktigt vill utveckla sig, Dem stannat vid . Hon avskyr när hon inte kan tänka.Hon har flera timmar gammalt kaffe brevid sig...

Av Stina - 6 februari 2010 20:20

Jag vet inte om jag älskar eller hatar människor. dem är så underbara <3. Två fina moments som gjort min helg: Hemma hos en vän"Kolla vad fint mitt rum är förresten. Jag har städat!""Åh va fint, rent.  Men vart är alla grejer?" (hyllor etc är...

Av Stina - 4 februari 2010 15:36

Har lyckats med att bli mega förkyld på bara en dag, inte roligt. har verkligen inte tid att ligga hemma och vara sjuk från skola eller jobb. Ingen lust heller för den delen. Ja, jag tycker synd om mig själv. Men när man är sjuk får man  ju unna si...

Av Stina - 3 februari 2010 02:00

Det är något mellan mig och lösenord. Jag är fulltövertygad om att de finns för att göra livet surare för mig (nej nej det har inte alls något med säkerhet att göra)Har försökt räkna ut hur många lösenord man har till olika grejer, kom fram till att ...

Av Stina - 2 februari 2010 14:25

Dagens händelseBörjde dagen med att sjunga för ville som fyller fem år idag! Han fick massa lego och playdo lera som man gör hamburgare av. Han blev ändå gladast för en skitäcklig ballong i form av en groda (tänk shrek).   Dagens slöseri med tidS...

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards