Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Stina - 1 februari 2010 22:52

Ibland har jag små fina visioner om vilken duktig bloggare jag skulle kunna vara om jag hade tid (läs: tog mig tid)

Jag skulle kunna bli en matbloggare som bloggar om "dagens smothie" som var så sjuuukt goood!!!!  Eller lemoncurden jag rörde ihop och åt till mina nybakta scones(jag tänkte göra det, men det var för kallt för att gå o köpa citroner)...

Eller så kunde jag ha en rädda världen blogg och blogga om utsläppen i haven och betygsätta ekologiska kondomer med rosdoft (ja det finns faktiskt!)


Men jag har kommit fram till att det jag är bäst på är att inte göra någonting alls och hur intressant är det att blogga om det?

Hej bloggen!

Idag har jag inte gjort ett skit! (hihi) vaknade klockan fem och har i stort sett ägnat dagen åt att slösurfa, ströra mig på min obäddade säng eller på skorna som står mitt på golvet och som jag trampar på varje gång jag ska gå på toa. GUD SÅ JOBBIGT ALLT SKA VARA!!
Nu har jag inte tid att blogga längre för ska kolla på Svampob med brorsan!

Puss o kramis!!


Jag skulle faktiskt kunna bli ilandsproblemens blogg queen utan större ansträgning....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards