Alla inlägg under januari 2010

Av Stina - 28 januari 2010 11:52


Jag förstår inte varför det ska snöa så förbannat. Eller jo jag vet varför det snöar (fysisk) men det var inte det jag menade.
Tycker inte om att behöva vada genom 3 dm snö (eftersom ingen plogat)och känna att man blir surare och surare för varje steg. Jag är sjukt trött på snö!


Jag skulle bli överlycklig för blask och regn, faktiskt


Jag vill ha gräs, asfalt och sommarregn!



Av Stina - 18 januari 2010 20:59

Hemkommen efter ännu en kväll på gymmet, mitt andra hem :)

Idag tränade jag o sofia afrodans (skaka på rumpan träning), väldigt roligt. Dock har jag ingen koordination alls. Verkligen inte. klarar av att sätta ihop två rörelser men lägga på armar på det? No way!!!

Lyckades göra alla övningar rätt sista tre varven på högt tempo, Det funka med snabbt tempo men inte när det gjordes långsamt och pedagokiskt. Varför är jag så ologisk?

Efter afrodans på 45 minuter var jag svettig som ett as, borde varit trött, trött, trött men kände istället för att springa lite. Ville dock inte föreslå det för sofia för hon skulle ha idiotförklarat mig så får göra det imorgon istället.
Körde ändå 30 minuter crosswalk och 1 timma styrketräning igår.

Undrar själv hur jag orkar!


Är kul att ha en träningskompis iallfall :) Blir mer motiverad att gå dit och av att ha bestämda dagar; Måndag, tisdag, torsdag och söndag. Hello Beach 2010!


Nu ska jag göra tråkiga saker som vika tvätt, kissa 120 gånger och så småningom sova


  

Av Stina - 17 januari 2010 22:11

Jullovet tog slut för en vecka sen, och jag har ett starkt behov av semester..
Det var visserligen bara en månad sen jag och sofia gjorde en ganska spontan resa till Berlin över en helg.

Men jag läste en artikel i söndag som handlade just om Berlin och blandannat nämndes den skitfräna klubben Berghain som vi var på och då blev jag sugen på att åka tillbaka, eller nån annanstans, eller bara aa inte här!



Jag vill packa min nya fina kabinväska som jag fick i julklapp och säga Hej Berlin, London, Paris, Dublin!
När ska man ha tid att se världen?

För att få pengar måste man jobba, men när man har jobb kan man ju inte ta ledigt och göra det.

livet är förvirrande, eller nja min vilja om hur livet ska vara stämmer inte riktigt överens med hur det fungerar i verkligheten.


Jag läser alltid resereklam och låtsas att jag faktiskt kan åka till turkiet två veckor för 5000 kr IMORGON!

Men det kan jag ju inte. Får nöja mig med närochfjärran...


Lite bilder från Berlin :)



Berghain stämpel                   Sofia Skrattar              Tysk informationstavla

                                 


Av Stina - 17 januari 2010 21:59


-Man kanske skulle blogga lite, för det är ju ändå söndag och jag uträttar ändå inget vettigt.

jag har någon konstig föreställning om att jag kommer att bli jättebra på att blogga bara för att jag bytt bloggportal.

För det är ju verkligen det det hänger på...


Sitter i kylan (som inte är så hemsk jämfört med hur det har varit (men ändå). längtar efter sommaren och slösurfar på bloggar.

Då kom jag på att jag kunde ju blogga lite själv också :)

Om andra lyckas borde jag nog klara mig, trots att jag redan misslyckats ca fem gånger...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards