Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Stina - 2 februari 2010 14:25

Dagens händelse
Börjde dagen med att sjunga för ville som fyller fem år idag! Han fick massa lego och playdo lera som man gör hamburgare av. Han blev ändå gladast för en skitäcklig ballong i form av en groda (tänk shrek).


Dagens slöseri med tid
Skola, behöver man verkligen sitta i skolan ca fyra timmar för att lära sig lite om njurarnas funktion samt skriva ett A4 om Fn:s flyktingorganisation? Noway..


Dagens tråkiga
Jag måste verkligen tvätta idag, något som jag tänkt göra i nån vecka, men ja ni vet, det är ju jobbigt att göra saker...

Och jag vet. Jag borde dra upp rullgardinen, vet inte varför, men ändå.


Dagens Kreativa

Gjorde skorpor, eller ja egentligen skulle jag tina semmelbullar.. men det blev pannkaka utav det, eller nej inte pannkaka. Skorpor!

Gigantiska skorpor, men det funkar ju det med...


Dagens fundering

Hur man stavar till ballong, ett l? två l, hur många n? aa blir galen o googlar..


Dagens utmaning

Komma hem. Någon har av okänd anledning plogat för vår gångväg, inte bara med en snöhög utan med två! Dessa 1.5 meter snöhögar måste man alltså klättra över för att komma ut från vår gata. (om man inte vill ta en gigantisk omväg runt hela området). Detta är jättekul klockan kvart i åtta en tisdagsmorgon.. bara så att ni vet. Tackar ploggubben för mitt underbara morgonhumör :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards