Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Stina - 3 februari 2010 02:00

Det är något mellan mig och lösenord. Jag är fulltövertygad om att de finns för att göra livet surare för mig (nej nej det har inte alls något med säkerhet att göra)
Har försökt räkna ut hur många lösenord man har till olika grejer, kom fram till att de är alldeles för många. Jag har nog rekordet i mest "nyalösenord" mail eftersom jag iprincip glömmer bort dem om jag inte skriver in dem minst var 24 timma.



Jag borde försöka hitta nått system, men det ända jag kommit på är att ha exakt samma lösenord till alla grejer, men hela ideen med att man ska ha lösenord faller väl då...


Jag vet inte, jag skriver alltid in det som faller mig in och verkar smart för stunden. typ Kiwi.


Nästa dag: Päron, MEN VA FAN FUNKAR DET INTE FÖR!!!!
Jag vill att det ska fungera med päron.



Jag <3 Ilandsproblem

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet i Allmänhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards